Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
234

Over mij

Zoals de meesten van jullie al weten waren wij het werkende leven en Nederland een beetje zat en daarom hebben wij besloten om op avontuur te gaan! We gaan een deel van de wijde wereld verkennen en willen jullie via deze weg op de hoogte houden van de fantastische tijd die wij gaan beleven in Azie!

Over mijn reis

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.” – Mark Twain

12 februari is het eindelijk zo ver! Vanaf schiphol vertrekken we dan naar Bangkok.      Daar blijven we een paar dagen hangen voordat we de grens oversteken naar Cambodia. Daarna gaat de reis verder naar Laos en Vietnam. Hoe de reis van daar uit verder gaat is nog niet zeker, maar de kans is groot dat we via Thailand door gaan naar Singapore, Maleisie, Brunei. De laatste weken brengen we weer door in Thailand voor we vanuit Bangkok weer naar huis komen.

Bezochte landen

Ik heb 36 landen (15%) bezocht:

België, Brunei, Cambodja, Caribisch Nederland, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Cyprus, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Ecuador, Egypte, Frankrijk, Griekenland, India, Indonesië, Italië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Malta, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Noorwegen, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Suriname, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Vietnam.